Monday, July 5, 2010

Cameron tempat aku bawak diri...

2,3,4 Julai 2010



Bile tgok gamba pemandangan ni memberi ketenangan pada aku..penuh dgn rahsia gamba ni sebenanye..

CAMERONNNN...best gler...sejuk wooooo....menggigil2 rambut aku..sampai2 sana pon dah mlm so tdo je la yg terbaik....

Bangun pagi je, bukak balkoni trus capai DSLR...tekan shutter then ni la hasilnye...tenang gler tgok bende2 hijau ni...kan kan kan...





pastu apa lagi kan..perut pon lapa...ni la sarapan aku pg tu...ni namenye DIET yg betol...aku kan pakar pemakanan..



pastu mkn ni plak..mmg btol diet aku pg tu...




Dah setel mkn...apa lg...p jalan r kan...jari telunjuk aku ni x sabar nk tekan shutter ni...ni la detik yg sempat DSLR aku rakamkan...credit to jari telunjuk aku yg baru nk blaja...




















time ni best..aku jerit giler2 kt atas batu ni...kadang2 aku terasa jd model plak tgok gamba2 kt bwh ni...wakakakka...papepon mmg betol la....JERIT tu is the best way to calm ur heart.....







cameron....hmmm sinonim btol ngn strawbery..kenapa la x tanam durian ke pisang ke...mane2 je pegi mesti strawbery...bantal strawbery..kasut strawbery...sampai ade yg modify kete, acsesori sume strawbery...sdap sgt ke strawbery ni...ntah la...aku rase merah warnenye je yg menarik hati aku...






hmm penat r cite..layan r gamba2 strusnya...papepon cameron mmg best...tang sejuk tu yg paling best tu...rase nk pegi tiap2 mggu wooo....







1 comment:

  1. yeyeye..aku yg pertama...comment..ngeee... awesome...da nmpk da..dslr mcm nk bermanje lebih2 dgn ko..huhuhu..sile travel lg...damaikan haty bile di atas tuh...???

    ReplyDelete